Bookolo má vlastní rezervační systém a channel manager pro ubytovací zařízení. Zároveň poskytuje i marketingové, konzultační a webdesignové služby pro klienty z hospitality segmentu.
Vytvoření principu a pilířů komunikace celé značky pro různé online kanály. Řízení a vedení komunikace na sociálních sítích, newsletterech a online kampaních.
Strategie
Jelikož se jednalo o relativně novou firmu, museli jsme brand postavit úplně od začátku. Vymysleli jsme společně základy značky, hlavní komunikační pilíře, zadefinovali cílové segmenty a připravili obsahové strategie pro různé situace.
Komunikace a obsah
Celý koncept je postaven na obsahu v růzých formátech a jeho šíření ke správným cílovým skupinám ve správné formě a ve správném čase. Využíváme k tomu webové stránky, emailové kampaně, podpůrné mikro projekty a hlavně i obchodní tým Bookola.
Psaní článků
Naše spolupráce není úplně obvyklá. V rámci procesu jsme agenturní tým dokázali částečně integrovat do firemní struktury klienta a řízení projektu tím získalo na dynamice. Aktuálně pro klienta suplujeme i kreativní tým a staráme se o kompletní marketing.
Podpořme české hotely
Pomáháme s tvorbou a podporu různých mikro projektů. Jedním z nich je i koncept online prodeje voucherů pro stávající klienty.
Sociální sítě
Sociální sítě - konkrétně LinkedIn a Facebook - jsme také zařadili do našeho komunikačního mixu. Pro každé médium pracujeme s jinou tonalitou sdělení a obsah upravujeme podle publika.
Online kampaně
Veškeré online kampaně jsou úzce navázané na komunikační plán celé značky a obchodní cíle. Technicky pracujeme s různými publiky, které oslovujeme různými tématy podle jejich profilu a také ruznými technikami (například remarketing). Pro kampaně využíváme především Google, Seznam a sociální sítě.
Klíčové body spolupráce
Naše spolurpáce není úplně obvyklá. V rámci procesu jsme agenturní tým dokázali částečně integrovat do firemní struktury klienta a řízení projektu tím získalo na dynamice. Aktuálně pro klienta suplujeme i kreativní tým a staráme se o kompletní marketing.
- Strategie a proces řízení agenturního týmu s týmy ze strany klienta.
- Komunikační plán pro několik médii od webu po LinkedIn
- Systém online kampaní, kde každá část má svůj obchodní nebo komunikační význam.
- Spolupráce na dalších marketingových aktivitách a měnsích projektech.