DigitalCreativeBoost
Kontaktovat
Absolutum-Uvodni-vizual.png
Hotel Absolutum

Kampaně a komunikace
pro chloubu Holešovic

O klientovi

Botique hotel Absolutum z Holešovic patří mezi jeden z nejlépe hodnocených hotelů v Praze ve své kategorii. Hotel disponuje i moderní konferenční místností a relaxačním wellness centrem.

Náš cíl

Pro Absolutum jsme vytvářeli web, napojovali rerezervační systém, ale hlavně spravujeme spoustu marketingových aktivit - kampaně, sociální sítě a produkci. Cílem bylo vytvořit mix, který hotelu pomůže s komunikací a zároveň dokáže generovat vyšší tržby.

Digitální strategie

Hotel se zaměřuje na zákazníky z celé Evropy, proto jako hlavní kampaňový systém byl zvolen Google Ads a Sociální sítě. Jako doplněk jsme pro české publikum využili Sklik a Firmy.cz. Průměrné měsíční tržby z kampaní se pohybují v tísících EUR.

Použité nástroje

  • Sklik
  • Google ads
  • Youtube
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
25
ROI
meziročně
65+
Rezervací
měsíčně

Online kampaně

Dlouhodobá spolupráce nese dobré výsledky.

Za poslední 3 roky spolupráce jsme hotelu pomohli k růstu tržeb o desítky procent.

+48%Nárůst tržeb2017–2018+ 35%Nárůst tržeb2016–2017+34%Nárust tržeb2018–2019
Image 259@2x.png
Image 258@2x.png
Image 262@2x.png
Absolutum-Socials.png

Sociální sítě

Pro sociální sítě jsme připravili základní koncept témat a vizuální podoby, která je propojená s webem a stylem hotelu. Hlavní sociální sítě jsou Facebook a Instagram, kde zajišťujeme kompletní servis od tvorby komunikace, produkce a postuprodukce, kampaní a základního community managementu.

Insta-1@2x.png
Insta-3@2x.png
Insta-2@2x.png
insta-4@2x.png
Spoluprace.png

Naše spolupráce s Boutique hotel Absolutum

Spolupráce začala kdysi dávno. Postupem času se z ní stalo klíčové partnerství, které trvá roky a je pro všechny velmi přínosné.

S klientem spolupracujeme i na dalších projektech a jsme pro něj klíčový článek pro digitalizaci a online byznys.

  1. 2017 - 2020
  2. Přes 2 500 webových rezervací
  3. Průměrný konverzní poměr webu 1,7%
  4. Online kampaně v 11 evropských státech
  5. Průměrná návratnost investic z kampaní mezi 15 - 25
Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.