Společnost Saint-Gobain je světový lídr na trhu stavebních materiálů. Společně jsme zrealizovali několik webových a marketingových projektů. Redesign korporátní stránky, pár měnších projektů a digitální podporu HR kampaně Super práce existuje.
Hlavním cílem kampaní bylo zásáhnout cílovou skupinu na dělnické a kancelářské pozice v různých regionech ČR a SK. Regiony byly vždy vybrány podle umístění divizí Saint Gobain. Kromě HR jsme digitálně podporovali i menší projekty jako Smetanova Litomyšl a Zijesemihezky.
Digitální strategie
Na podporu HR jsme zvolili jako hlavní pilíř vyhledávací kampaně Google Ads a Sklik (Seznam), kolem kterých jsme postavili vizuální kampaně v obsahové sítí Google, Seznam, Youtube a doplnili kampaněmi na sociálních sítích.
Online kampaně
Kromě náborových digitálních kampaní jsme spolupracovali i na projektu Zijesemihezky (portál o multikonfortním bydlení) a akcích pořádaných pro zaměstance a jejich rodiny jako Drakiáda Adfors v Hodonicích nebo Smetanova Litomyšl - Den s Adfors.

Použité nástroje
Sklik
Google ads
Youtube
Facebook Ads

Výsledky kampaně
Spolupráce na digitální podpoře HR a menších projektů trvala 2 roky. Za tuto dobu jsme kampaněmi oslovili velké množství lidí, kteří uvažovali o změně zaměstatní a jednotlivým divizím Saint Gobain pomohli vyřešit personální problémy. Aktuálně s klientem spolupracujeme na webových projektech a vylepšování stávajícího korporátního webu.


Naše spolupráce se Saint Gobain
Spolupráce na digitální podpoře HR a menších projektů trvala 2 roky. Za tuto dobu jsme kampaněmi oslovili velké množství lidí, kteří uvažovali o změně zaměstatní a jednotlivým divizím Saint Gobain pomohli vyřešit personální problémy. Aktuálně s klientem spolupracujeme na webových projektech a vylepšování stávajícího korporátního webu.
- Rok 2017 - 2020
- Přes 25 000 0000 zobrazení inzerátů
- Získání 1000 nových zaměstnanců