DigitalCreativeBoost
Kontaktovat
Viadrus

Podpora prodeje
produktu U22 Economy
v Čechách i na Slovensku

O klientovi

Český výrobce kvalitních kotlů na tuhá paliva, plynových litinových kotlů, kondenzačních kotlů a radiátorů. Tradice firmy sahá až do roku 1888.

Náš cíl

Hlavním cílem celého konpcetu a všech kampaní byla primárně podpora nového produktu U22 Economy a výhod litinového kotle. Sekundární cíl byl podpora brandu mezi cílovou skupinou.

Digitální strategie

Na podporu HR jsme zvolili jako hlavní pilíř vyhledávací kampaně Google Ads a Sklik (Seznam), kolem kterých jsme postavili vizuální kampaně v obsahové sítí Google, Seznam, Youtube a doplnili kampaněmi na sociálních sítích.

Banery

Klíčový vizuál vycházel z úspěšného návrhu, který byl použit na polském trhu. Vše jsme rozpracovali do rozměrů pro display reklamu a přidali motion varinaty, které jsme využivali na sociálních stích a youtube.

Online kampaně

Kampaň byla určena pro český i slovenský trh. Větší část rozpočtu byla určena pro vizuální formy reklamy pro Facebook, Youtube a Google Ads. Další část rozpočtu byla použita na RTB v menších specializovaných médiích.

Použité nástroje

  • Sklik
  • Google ads
  • Youtube
  • Facebook Ads
90 dní
doba trvání kampaní
Srpen až Listopad 2019
CZ+SK
cílové trhy
Česká republika a Slovensko

Výsledky kampaně

Kampaně společně s dalšími aktivitami měly úspěch. Předčili jsme klientova očekávní. Produkt U22 Economy se stal hitem mezi cílovou skupinou a přispěl k nadprůměrným obchodním výsledků.

2,7 mio
Česká republika
Počet oslovených lidí
2,2 mio
Slovensko
počet oslovených lidí
25 000
celkový počet návštěv
Webových stránek
200 000
Inzertní rozpočet v CZK
Čechy a slovensko dohromady

Naše spolupráce Viadrus

K online kampaním pro Českou republiku jsme postupně přidávali další státy. Přibyla webová analytika, ecommerce konzultace a pravidelné společné follow-upy k jednotlivým částem digitální strategie.

  1. Rok 2019
  2. Přes 25 000 návštev webové stránky
  3. Zvýšení prodeje produktu o několik desítek procent