Botique hotel Absolutum z Holešovic patří mezi jeden z nejlépe hodnocených hotelů v Praze ve své kategorii. Hotel disponuje i moderní konferenční místností a relaxačním wellness centrem.
Pro Absolutum jsme vytvářeli web, napojovali rerezervační systém, ale hlavně spravujeme spoustu marketingových aktivit - kampaně, sociální sítě a produkci. Cílem bylo vytvořit mix, který hotelu pomůže s komunikací a zároveň dokáže generovat vyšší tržby.
Digitální strategie
Hotel se zaměřuje na zákazníky z celé Evropy, proto jako hlavní kampaňový systém byl zvolen Google Ads a Sociální sítě. Jako doplněk jsme pro české publikum využili Sklik a Firmy.cz. Průměrné měsíční tržby z kampaní se pohybují v tísících EUR.
Použité nástroje
- Sklik
- Google ads
- Youtube
- Facebook Ads
- Instagram Ads
Online kampaně
Dlouhodobá spolupráce nese dobré výsledky.
Za poslední 3 roky spolupráce jsme hotelu pomohli k růstu tržeb o desítky procent.
Sociální sítě
Pro sociální sítě jsme připravili základní koncept témat a vizuální podoby, která je propojená s webem a stylem hotelu. Hlavní sociální sítě jsou Facebook a Instagram, kde zajišťujeme kompletní servis od tvorby komunikace, produkce a postuprodukce, kampaní a základního community managementu.
Naše spolupráce s Boutique hotel Absolutum
Spolupráce začala kdysi dávno. Postupem času se z ní stalo klíčové partnerství, které trvá roky a je pro všechny velmi přínosné.
S klientem spolupracujeme i na dalších projektech a jsme pro něj klíčový článek pro digitalizaci a online byznys.
- 2017 - 2020
- Přes 2 500 webových rezervací
- Průměrný konverzní poměr webu 1,7%
- Online kampaně v 11 evropských státech
- Průměrná návratnost investic z kampaní mezi 15 - 25