DigitalCreativeBoost
Kontaktovat
vailant-cover.jpg
Vaillant Group Czech s.r.o.

Kvalitní kotle
a tepelná čerpadla
Vaillant

Pro značku Vaillant patřící k předním výrobcům tepelné techniky na českém trhu jsme vytvořili neprůstřelnou marketingovou strategii. Tvoříme obsahovou část sociálních sítí a na to navazující kampaně.
O klientovi

Značka Vaillant je světovým lídrem na trhu v oblasti topné, ventilační a klimatizační techniky.

Náš cíl

Naším společným cílem daným z části německou centrálou klienta a požadavky české pobočky, bylo posílení brandu. Dosáhnout maximálního dosahu a engagementu na sociálních sítích.

Strategie

Na základě cílových skupin jsme připravili jednotlivé komunikační kanály a jejich obsah. Cílem bylo dostat klienta do širšího povědomí nejen relevantních zákazníků, ale také techniků a ostatních lidí z oboru.

vaillant-img1.jpg

Sociálně sítě

Správa a vedení profilů na Facebooku probíhá ve vzájemné kooperaci, naší prací je vytváření obsahu a community management pro Facebook.

vaillant-post-1.png
vaillant-post-2.png
vaillant-post-3.png
vaillant-img2.jpg

Kampaň WHY WAIT

V rámci kampaně WHY WAIT aneb proč čekat jsme komunikovali převážně téma udržitelnosti a ekologického bydlení. Kromě propagovaných videí jsme připravili i sérii příspěvků, podporujících video kampaň. Některé příspěvky byly připravené německou centrálou a naším úkolem bylo je pouze přetransformovat pro české publikum. V létě jsme propagovali příspěvky podporující udržitelné cestování s tipy, jak šetřit planetu na cestách.

vaillant-post-4.png
vaillant-post-5.png
vaillant-post-6.png

Jelikož symbolem značky Vaillant je zajíc, vytvořili jsme ve spolupráci s německou centrálou AR filtr pro FB. K nahrání filtru do FB jsme využili jeho správce filtrů Spark AR Hub. O Velikonocích jsme potom podpořili vydání placenou propagací a filtr tak obletěl fanoušky Vaillantu.

Jaké typy kampaní používáme

Využíváme veškerou dostupnou paletu různých nastavení a typů kampaní od vyhledávacích, dynamických, produktových až display kampaní.

Jaké nástroje používáme

  • Facebook
  • Spark AR Hub
  • Zoomsphere

Online kampaně

Dlouhodobá spolupráce se v roce 2023 dále rozšířila i o výkonnostní kampaně, jejichž cílem je získat předem stanovený počet objednávek napříč produktovým portfoliem.

Kampaň je členěna do dvou částí. Jedna z nich se zabývá získáváním nových zákazníků pro produkty plynových kotlů a tepelných čerpadel. Druhá část má za cíl zvýšit povědomí o celkovém vytápění s napojením na značku Vaillant jako možného řešitele všech otázek a problémů.

Struktura kampaní v používaných reklamních platformách Google Ads a Sklik je velice rozmanitá. Snažíme se smysluplně využívat všechny možnosti, které tyto nástroje nabízejí - od Performance MAX kampaní až po tvorbu publik potenciálních zákazníků (Look-a-like) z ověřených interních klientských dat. Kampaně jsou velice dynamické a pravidelně tedy dochází ke změnám rozdělení rozpočtu mezi nástroji například v závislosti na geografii, či dle aktuálních dat od servisních a obchodních týmů.

2c9srdo9j7hpb.jpeg
file.png
Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.