Značka Vaillant je světovým lídrem na trhu v oblasti topné, ventilační a klimatizační techniky.
Naším společným cílem daným z části německou centrálou klienta a požadavky české pobočky, bylo posílení brandu. Dosáhnout maximálního dosahu a engagementu na sociálních sítích.
Strategie
Na základě cílových skupin jsme připravili jednotlivé komunikační kanály a jejich obsah. Cílem bylo dostat klienta do širšího povědomí nejen relevantních zákazníků, ale také techniků a ostatních lidí z oboru.

Sociálně sítě
Správa a vedení profilů na Facebooku probíhá ve vzájemné kooperaci, naší prací je vytváření obsahu a community management pro Facebook.

Kampaň WHY WAIT
V rámci kampaně WHY WAIT aneb proč čekat jsme komunikovali převážně téma udržitelnosti a ekologického bydlení. Kromě propagovaných videí jsme připravili i sérii příspěvků, podporujících video kampaň. Některé příspěvky byly připravené německou centrálou a naším úkolem bylo je pouze přetransformovat pro české publikum. V létě jsme propagovali příspěvky podporující udržitelné cestování s tipy, jak šetřit planetu na cestách.



Jelikož symbolem značky Vaillant je zajíc, vytvořili jsme ve spolupráci s německou centrálou AR filtr pro FB. K nahrání filtru do FB jsme využili jeho správce filtrů Spark AR Hub. O Velikonocích jsme potom podpořili vydání placenou propagací a filtr tak obletěl fanoušky Vaillantu.
Jaké typy kampaní používáme
Využíváme veškerou dostupnou paletu různých nastavení a typů kampaní od vyhledávacích, dynamických, produktových až display kampaní.
Jaké nástroje používáme
Facebook
Spark AR Hub
Zoomsphere