DigitalCreativeBoost
Kontaktovat
vcelarstvidomovina-1.png
Včelařství Domovina

Domácí medové
speciality

Jedinečný produkt, problém s propagací a řízeným růstem značky. Vzniklo strategické partnerství, které začalo výkonnostním marketingem a dostalo se daleko za hranice PPC kampaní.
O klientovi

Vlastní výroba ochuceného medu nejvyšší kvality. Rodinné včelařství, které vyrábí jeden z nejoblíbenějších medových produktů na trhu se skvělým zákaznickým servisem. Důkazem je neustálý růst poptávky po jejich produktech.

Náš cíl

Pomoci s vytvořením dlouhodobé strategie růstu v online prostředí s efektivní propagací a zajímavým obsahem. Prostě vytvořit oblíbenou značku, která se vryje hlouběji do srdce svých zákazníků.

Strategie

Na základě cílových skupin jsme připravili jednotlivé komunikační kanály a jejich obsah. Cílem bylo dostat produkt mezi relevantní zákazníky a začít budovat povědomí o značce a její jedinečnost na trhu. Základním pilířem je klientův edukativní blog a vlastní originální recepty, které zákazníkům pomohou s inspirací, jak různé příchutě medů využít.

vcelarstvidomovina-obsah.pngvcelarstvidomovina-logo.png

Obsah

Blog s názvem “Medové čtení” jsme rozdělili na 4 kategorie

1. Med a vše o něm

2. Recepty z medu

3. Med a zdraví

4. Včely a včelařství

vcelarstvidomovina-bg-clanky.png
vcelarstvidomovina-clanek2.png
Tvarohové koláče
s meruňkovým medem

Nejprve se pustíme do těsta. V hnětací míse promícháme vlažné mléko, droždí a lžičku cukru. Necháme zhruba 15–20 minut stát na teplejším místě, aby vzešel kvásek. Poté do mísy přidáme vše ostatní (kromě másla) a hákem nahrubo promícháme. Postupně přidáváme máslo (sádlo) a hněteme asi 10 minut, dokud těsto není hladké a nelepí...

Celý článek

Obsah blogu je tvořen ve spolupráci s klientem a jeho širokými znalostmi včelařství a výroby medu. Recepty vznikají ve spolupráci s vybranými influencery a jedná se vždy o originální sladké a slané recepty z produktů klienta.

vcelarstvidomovina-uly.png

Influenceři

Zájem influencerů byl relativně veliký, protože se jedná o zajímavý produkt a značku silně orientovanou na zákazníka a jeho spokojenost. Vybírali jsme ke spolupráci takové tváře, které dokáží dlouhodobě pomoci s tvorbou zajímavého obsahu a jsou otevření k různým druhům spolupráce od soutěží až po tvorbu receptů s přidanou hodnotou pro koncového zákazníka - recepty, které dokáže většina lidí připravit v běžných podmínkách své kuchyně.

vcelarstvidomovina-socialni-site.png

Sociální sítě

Správa a vedení profilů na Facebooku a Instagramu probíhá ve vzájemné kooperaci, kdy klient částečně tvoří část osobitého obsahu a funguje jako community manager především pro Facebook. Naopak Instagramový profil včetně Instastories je pod správou agentury.

Instagram

vcelarstvidomovina-instagramwall.pngvcelarstvidomovina-instagramwall-parallax.png
vcelarstvidomovina-kampane.png

Kampaně

V onlinu využíváme různé platformy pro výkonnostní nebo brandové kampaně. Mezi hlavní kanály patří sociální sítě (Facebook a Instagram), které doplňují Google, Seznam, Adform a srovnávače zboží Heureka.cz a Zbozi.cz.

Jaké typy kampaní využíváme

Využíváme veškerou dostupnou paletu různých nastavení a typů kampaní od vyhledávacích, dynamických, produktových a display kampaní.

Jaké nástroje používáme

  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Sklik
  • Business Manager
  • Mergado
  • Bidding Fox
  • Adform
420 %
meziroční nárůst tržeb
18 %
průměrné PNO kampaní
> 100 000
roční návštěvnost
Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.