Tepelná čerpadla, která jsou zároveň správné rozhodnutí pro životní prostředí a vaši peněženku? Ať už pro novostavbu nebo renovaci, tepelná čerpadla Protherm jsou řešením budoucnosti.
Naším cílem je především dostat značku Protherm do většího povědomí a tím posílit její brand. Zaměřili jsme se primárně na posílení značky a budování komunity na sociálních sítí.
Strategie
Na základě cílových skupin jsme připravili jednotlivé komunikační kanály a jejich obsah. Cílem bylo dostat klienta do širšího povědomí nejen relevantních zákazníků, ale také techniků a ostatních lidí z oboru.

Sociálně sítě
Sociální sítě a obsah na nich tvoříme ve spolupráci s německou centrálou. Centrála nám poskytuje kvartálně několik příspěvků, které chtějí zveřejnit a my je doplňujeme o vlastní tematické příspěvky, které následně používáme v kampaních.


Kampaně
V průběhu roku stavíme kampaně na míru, jako je třeba More than a white box - ve které bylo použito více než 5 různých formátů reklam pro sociální sítě. Díky kampaním se nám podařilo oslovit přes milion uživatelů během jednoho roku za udržení relativně nízkého rozpočtu.



Jaké typy kampaní používáme
Kombinace statických, motion a video reklam různých formátů. Primárně jsou kampaně optimalizované vždy na dosah a zájem. Dbáme ale i na plnění stanovených KPI za nejlepší cenu a proto hodně testujeme různé formáty a formy sdělení.
Jaké nástroje používáme
Facebook
Zoomsphere