Kontaktovat
Absolutum-Uvodni-vizual.png
Absolutum Wellness Hotel

Kampaně a komunikace
pro chloubu Holešovic

O klientovi

Absolutum Wellness Hotel z Holešovic patří mezi jeden z nejlépe hodnocených hotelů v Praze ve své kategorii. Hotel disponuje i moderní konferenční místností a relaxačním wellness centrem.

Náš cíl

Pro Absolutum Wellness Hotel jsme vytvářeli web, napojovali rerezervační systém, ale hlavně spravujeme spoustu marketingových aktivit - kampaně, sociální sítě a produkci. Cílem bylo vytvořit mix, který hotelu pomůže s komunikací a zároveň dokáže generovat vyšší tržby.

Digitální strategie

Hotel se zaměřuje na zákazníky z celé Evropy, proto byly jako kampaňové systémy zvoleny Google Ads a sociální sítě. Jako doplněk jsme pro české publikum využili Sklik a Firmy.cz. Průměrné měsíční tržby z kampaní se pohybují v tísících EUR.

Použité nástroje

  • Sklik
  • Google ads
  • Youtube
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
25
ROI
meziročně
100+
Rezervací
měsíčně

Online kampaně

Dlouhodobá spolupráce nese dobré výsledky.

Od roku 2016 se nám daří meziročně zvyšovat růst tržeb o desítky procent. Podařilo se nám také dohnat ztrátu způsobenou pandemií.

graf upd.png
Banner 1.png
Banner 2.png
Banner 3.png
Absolutum-Socials.png

Sociální sítě

Pro sociální sítě jsme připravili základní koncept témat a vizuální podoby, která je propojená s webem a stylem hotelu. Hlavní sociální sítě jsou Facebook a Instagram, kde zajišťujeme kompletní servis od tvorby komunikace, produkce a postuprodukce, kampaní a základního community managementu.

Insta-1@2x.png
Insta-3@2x.png
Insta-2@2x.png
insta-4@2x.png
Spoluprace.png

Naše spolupráce s Absolutum Wellness Hotelem

Spolupráce byla zahájená v roce 2016. Postupem času se z ní vyvinulo důležité partnerství, které trvá řadu let a přispívá ke stabilnímu růstu a rozšiřování obchodních možností.

S klientem pracujeme také na dalších projektech a díky dobře odvedené práci a důvěře jsme se pro Absolutum Group stali klíčovým partnerem v oblasti digitalizace a online podnikání.

  1. 2017 - současnost
  2. Přes 2 500 webových rezervací
  3. Průměrný konverzní poměr webu 1,7%
  4. Online kampaně v 11 evropských státech
  5. Průměrná návratnost investic z kampaní mezi 15 - 25
Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.