Absolutum Wellness Hotel z Holešovic patří mezi jeden z nejlépe hodnocených hotelů v Praze ve své kategorii. Hotel disponuje i moderní konferenční místností a relaxačním wellness centrem.
Pro Absolutum Wellness Hotel jsme vytvářeli web, napojovali rerezervační systém, ale hlavně spravujeme spoustu marketingových aktivit - kampaně, sociální sítě a produkci. Cílem bylo vytvořit mix, který hotelu pomůže s komunikací a zároveň dokáže generovat vyšší tržby.
Digitální strategie
Hotel se zaměřuje na zákazníky z celé Evropy, proto byly jako kampaňové systémy zvoleny Google Ads a sociální sítě. Jako doplněk jsme pro české publikum využili Sklik a Firmy.cz. Průměrné měsíční tržby z kampaní se pohybují v tísících EUR.
Použité nástroje
Sklik
Google ads
Youtube
Facebook Ads
Instagram Ads
Online kampaně
Dlouhodobá spolupráce nese dobré výsledky.
Od roku 2016 se nám daří meziročně zvyšovat růst tržeb o desítky procent. Podařilo se nám také dohnat ztrátu způsobenou pandemií.





Sociální sítě
Pro sociální sítě jsme připravili základní koncept témat a vizuální podoby, která je propojená s webem a stylem hotelu. Hlavní sociální sítě jsou Facebook a Instagram, kde zajišťujeme kompletní servis od tvorby komunikace, produkce a postuprodukce, kampaní a základního community managementu.





Naše spolupráce s Absolutum Wellness Hotelem
Spolupráce byla zahájená v roce 2016. Postupem času se z ní vyvinulo důležité partnerství, které trvá řadu let a přispívá ke stabilnímu růstu a rozšiřování obchodních možností.
S klientem pracujeme také na dalších projektech a díky dobře odvedené práci a důvěře jsme se pro Absolutum Group stali klíčovým partnerem v oblasti digitalizace a online podnikání.
- 2017 - současnost
- Přes 2 500 webových rezervací
- Průměrný konverzní poměr webu 1,7%
- Online kampaně v 11 evropských státech
- Průměrná návratnost investic z kampaní mezi 15 - 25