DigitalCreativeBoost
Kontaktovat
Bookolo

Pomáhe tvořit
leadra v hospitality

Rectangle 227.png

O klientovi

Bookolo System je česká společnost s dlouholetým a stabilním postavením na trhu v segmentu online hospitality. Klientům poskytuje a zaručuje nejkvalitnější, nejmodernější a nejprogresivnější komplexní online řešení pro správu jejich ubytovacích zařízení a staví se do pozice jednoho z leadrů trhu. Kromě různých systémů se zaměřuje na konzultační a marketingové služby, které pomáhají se hotelům s růstem a efektivitou.

Náš cíl

Vytvořit dlouhodobě fungují koncept v kooperaci s vybranými osobami na straně klienta. Chtěli jsme vytvořit efektní tým, kde agentura přinese potřebné marketingové znalosti a zkušenosti a na drahé straně klientův tým dodá potřebné know-how z jeho oboru. Podílíme se na tvorbě produktové i prodejní strategie a naše spolupráce stojí velkém objemu aktivit od přípravy komunikace na stávající zákazníky (sociální sítě, email marketing), akvizičního marketing skrze online kampaně až po samotnou produkci pro reklamní účely.

Konstantní meziroční růst nových leadů
2018 - 2024

Strategie

S klientem jsme na začátku absolvovali několik společných workshopů, kde jsme poznávali jeho podnikání a obor hospitality. Zadefinovali jsme marketingové a byznsové cíle, chování typických skupin zákazníků a připravili celý proces vedení projektu a předávání informací mezi agenturním týmem a obchodním a projektovým týmem Bookolo.

V začátku spolupráce (2018) se jednalo o relativně novou firmu, museli jsme brand postavit úplně od začátku. Vymysleli a zadefinovali jsme společně základy značky, hlavní komunikační pilíře, zadefinovali cílové segmenty a připravili obsahové strategie pro různé situace.

3-pilire.png

Naše vize

Postavit se do role technologického lídra na trhu, udávat směr inovací a stát se odborníkem v segmentu hospitality

Strategie a další navazující principy komunikace se opírají o framework SEE-THINK-DO-CARE, který nám odpovídá na různé situace zákaznického chování a jakou formou a obsahem se zákazníkem komunikovat. Ve frameworku se tak kombinují různé reklamní online platformy, newslettery, blogové články, webináře, reporting až mnoho dalších věcí.

image-partner.png

Content Marketing

Celý koncept je postaven na obsahu v různých formátech a formách od klasických blogových článků až po krátká videa nebo webináře. Nedílnou součástí je i jeho distribuce ke správným cílovým skupinám ve správné formě a ve správném čase.

Páteří komunikace jsou vlastní kanály (email, blog, webináře) díky široké databázi kontatků. Bookolo je zároveň aktivní i na LinkedInu, kde je velký zásah a možnost oslovit cílovou skupinu - aktuálně pracujeme na dalších vylepšeních, ať už z pohledu propracovanější taktiky pro LinkedIn se zapojením dalších lidí nebo většího využití video obsahu.

Veškerý textový i video obsah si tvoříme a produkujeme sami ve spolupráci a oborovým dohledem klienta, kde spolu tvořím obsahového plány s reakcí na aktuální situaci a témata, která klienti řeší.

Frame 7123.png

Social Media

Komunikaci na LinkedInu (a častečně na Facebooku a Instagramu) se snažíme držet rozmanitou a kombinujeme jí s tématickými kampaněmi, které se většinou skládají z několika obsahových části a interaktivního fomuláře. Kombinace nám dovoluje pokrýt maximum konverzního trychtýře v delším časovém horizontu, jako to býva u B2B častým zvykem.

Social media 1.pngSocial media 2.pngSocial media 3.png

LeadGen kampaně

Veškeré online kampaně jsou úzce navázané na komunikační plán celé značky a obchodní cíle. Technicky pracujeme s různými publiky, které oslovujeme různými tématy podle jejich profilu.

Stejně jako komunikaci tak i v rámci performance taktiky pracujeme s různými fázemi nákupního chování a vzájemným propojení jednotlivých kanálů. (Nejen) u B2B segmenu jsme opustili princip, kdy jsme se na každý kanál dívali separatně a na základě výsledků vyhodnocovali přínos. Nyní se snažíme na vše dívat více z výšky a efektivitu (výkon / náklady) hodnotit celkově a v delším horizontu. V mediálním mixu pracujeme s běžnými kanály - Google Ads, Sklik, Bing Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads.

Post1.png
Post2.png
Post3.png

Společné fungování

Naše spolupráce není úplně obvyklá a skrývá velké množství situací, kterým je nutné věnovat extra pozornost. V rámci celého procesu jsme část agenturního týmu (jedná se o 5 lidí) dokázali částečně integrovat do firemní struktury klienta a řízení projektu tím získalo na dynamice. Aktuálně pro klienta suplujeme marketingový tým a jsme součástí dlouhodobých projektů.

Spolecne fungovani.png
Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.