O klientovi
Bookolo System je česká společnost s dlouholetým a stabilním postavením na trhu v segmentu online hospitality. Klientům poskytuje a zaručuje nejkvalitnější, nejmodernější a nejprogresivnější komplexní online řešení pro správu jejich ubytovacích zařízení a staví se do pozice jednoho z leadrů trhu. Kromě různých systémů se zaměřuje na konzultační a marketingové služby, které pomáhají se hotelům s růstem a efektivitou.
Náš cíl
Vytvořit dlouhodobě fungují koncept v kooperaci s vybranými osobami na straně klienta. Chtěli jsme vytvořit efektní tým, kde agentura přinese potřebné marketingové znalosti a zkušenosti a na drahé straně klientův tým dodá potřebné know-how z jeho oboru. Podílíme se na tvorbě produktové i prodejní strategie a naše spolupráce stojí velkém objemu aktivit od přípravy komunikace na stávající zákazníky (sociální sítě, email marketing), akvizičního marketing skrze online kampaně až po samotnou produkci pro reklamní účely.
2018 - 2024
Strategie
S klientem jsme na začátku absolvovali několik společných workshopů, kde jsme poznávali jeho podnikání a obor hospitality. Zadefinovali jsme marketingové a byznsové cíle, chování typických skupin zákazníků a připravili celý proces vedení projektu a předávání informací mezi agenturním týmem a obchodním a projektovým týmem Bookolo.
V začátku spolupráce (2018) se jednalo o relativně novou firmu, museli jsme brand postavit úplně od začátku. Vymysleli a zadefinovali jsme společně základy značky, hlavní komunikační pilíře, zadefinovali cílové segmenty a připravili obsahové strategie pro různé situace.
Naše vize
Postavit se do role technologického lídra na trhu, udávat směr inovací a stát se odborníkem v segmentu hospitality
Strategie a další navazující principy komunikace se opírají o framework SEE-THINK-DO-CARE, který nám odpovídá na různé situace zákaznického chování a jakou formou a obsahem se zákazníkem komunikovat. Ve frameworku se tak kombinují různé reklamní online platformy, newslettery, blogové články, webináře, reporting až mnoho dalších věcí.
Content Marketing
Celý koncept je postaven na obsahu v různých formátech a formách od klasických blogových článků až po krátká videa nebo webináře. Nedílnou součástí je i jeho distribuce ke správným cílovým skupinám ve správné formě a ve správném čase.
Páteří komunikace jsou vlastní kanály (email, blog, webináře) díky široké databázi kontatků. Bookolo je zároveň aktivní i na LinkedInu, kde je velký zásah a možnost oslovit cílovou skupinu - aktuálně pracujeme na dalších vylepšeních, ať už z pohledu propracovanější taktiky pro LinkedIn se zapojením dalších lidí nebo většího využití video obsahu.
Veškerý textový i video obsah si tvoříme a produkujeme sami ve spolupráci a oborovým dohledem klienta, kde spolu tvořím obsahového plány s reakcí na aktuální situaci a témata, která klienti řeší.
Social Media
Komunikaci na LinkedInu (a častečně na Facebooku a Instagramu) se snažíme držet rozmanitou a kombinujeme jí s tématickými kampaněmi, které se většinou skládají z několika obsahových části a interaktivního fomuláře. Kombinace nám dovoluje pokrýt maximum konverzního trychtýře v delším časovém horizontu, jako to býva u B2B častým zvykem.
LeadGen kampaně
Veškeré online kampaně jsou úzce navázané na komunikační plán celé značky a obchodní cíle. Technicky pracujeme s různými publiky, které oslovujeme různými tématy podle jejich profilu.
Stejně jako komunikaci tak i v rámci performance taktiky pracujeme s různými fázemi nákupního chování a vzájemným propojení jednotlivých kanálů. (Nejen) u B2B segmenu jsme opustili princip, kdy jsme se na každý kanál dívali separatně a na základě výsledků vyhodnocovali přínos. Nyní se snažíme na vše dívat více z výšky a efektivitu (výkon / náklady) hodnotit celkově a v delším horizontu. V mediálním mixu pracujeme s běžnými kanály - Google Ads, Sklik, Bing Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads.
Společné fungování
Naše spolupráce není úplně obvyklá a skrývá velké množství situací, kterým je nutné věnovat extra pozornost. V rámci celého procesu jsme část agenturního týmu (jedná se o 5 lidí) dokázali částečně integrovat do firemní struktury klienta a řízení projektu tím získalo na dynamice. Aktuálně pro klienta suplujeme marketingový tým a jsme součástí dlouhodobých projektů.