DigitalCreativeBoost
Kontaktovat
protherm-main.png
Vaillant Group Czech s.r.o.

Kvalitní kotle
a tepelná čerpadla Protherm

Do spolupráce se značkou Protherm jsme skočili po hlavě! Nastavili jsme neprůstřelnou marketingovou strategii, která kromě správy sociálních sítí obsahuje také navazující social media kampaně.
O klientovi

Tepelná čerpadla, která jsou zároveň správné rozhodnutí pro životní prostředí a vaši peněženku? Ať už pro novostavbu nebo renovaci, tepelná čerpadla Protherm jsou řešením budoucnosti.

Náš cíl

Naším cílem je především dostat značku Protherm do většího povědomí a tím posílit její brand. Zaměřili jsme se primárně na posílení značky a budování komunity na sociálních sítí.

Strategie

Na základě cílových skupin jsme připravili jednotlivé komunikační kanály a jejich obsah. Cílem bylo dostat klienta do širšího povědomí nejen relevantních zákazníků, ale také techniků a ostatních lidí z oboru.

protherm-img1.jpg

Sociálně sítě

Sociální sítě a obsah na nich tvoříme ve spolupráci s německou centrálou. Centrála nám poskytuje kvartálně několik příspěvků, které chtějí zveřejnit a my je doplňujeme o vlastní tematické příspěvky, které následně používáme v kampaních.

protherm-post-1.png
vaillant-img2.jpg

Kampaně

V průběhu roku stavíme kampaně na míru, jako je třeba More than a white box - ve které bylo použito více než 5 různých formátů reklam pro sociální sítě. Díky kampaním se nám podařilo oslovit přes milion uživatelů během jednoho roku za udržení relativně nízkého rozpočtu.

protherm-post-6.png
protherm-post-4.png
protherm-post-5.png

Jaké typy kampaní používáme

Kombinace statických, motion a video reklam různých formátů. Primárně jsou kampaně optimalizované vždy na dosah a zájem. Dbáme ale i na plnění stanovených KPI za nejlepší cenu a proto hodně testujeme různé formáty a formy sdělení.

Jaké nástroje používáme

  • Facebook
  • Zoomsphere

Online kampaně

Dlouhodobá spolupráce se v roce 2023 dále rozšířila i o výkonnostní kampaně, jejichž cílem je získat předem stanovený počet objednávek napříč produktovým portfoliem.

Kampaň je členěna do dvou částí. Jedna z nich se zabývá získáváním nových zákazníků pro produkty plynových kotlů a tepelných čerpadel. Druhá část má za cíl zvýšit povědomí o celkovém vytápění s napojením na značku Protherm jako možného řešitele všech otázek a problémů.

Struktura kampaní v používaných reklamních platformách Google Ads a Sklik je velice rozmanitá. Snažíme se smysluplně využívat všechny možnosti, které tyto nástroje nabízejí - od Performance MAX kampaní až po tvorbu publik potenciálních zákazníků (Look-a-like) z ověřených interních klientských dat. Kampaně jsou velice dynamické a pravidelně tedy dochází ke změnám rozdělení rozpočtu mezi nástroji například v závislosti na geografii, či dle aktuálních dat od servisních a obchodních týmů.

protherm-online-tall.jpeg
banner1.png
Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.