Tepelná čerpadla, která jsou zároveň správné rozhodnutí pro životní prostředí a vaši peněženku? Ať už pro novostavbu nebo renovaci, tepelná čerpadla Protherm jsou řešením budoucnosti.
Naším cílem je především dostat značku Protherm do většího povědomí a tím posílit její brand. Zaměřili jsme se primárně na posílení značky a budování komunity na sociálních sítí.
Strategie
Na základě cílových skupin jsme připravili jednotlivé komunikační kanály a jejich obsah. Cílem bylo dostat klienta do širšího povědomí nejen relevantních zákazníků, ale také techniků a ostatních lidí z oboru.
Sociálně sítě
Sociální sítě a obsah na nich tvoříme ve spolupráci s německou centrálou. Centrála nám poskytuje kvartálně několik příspěvků, které chtějí zveřejnit a my je doplňujeme o vlastní tematické příspěvky, které následně používáme v kampaních.
Kampaně
V průběhu roku stavíme kampaně na míru, jako je třeba More than a white box - ve které bylo použito více než 5 různých formátů reklam pro sociální sítě. Díky kampaním se nám podařilo oslovit přes milion uživatelů během jednoho roku za udržení relativně nízkého rozpočtu.
Jaké typy kampaní používáme
Kombinace statických, motion a video reklam různých formátů. Primárně jsou kampaně optimalizované vždy na dosah a zájem. Dbáme ale i na plnění stanovených KPI za nejlepší cenu a proto hodně testujeme různé formáty a formy sdělení.
Jaké nástroje používáme
- Zoomsphere
Online kampaně
Dlouhodobá spolupráce se v roce 2023 dále rozšířila i o výkonnostní kampaně, jejichž cílem je získat předem stanovený počet objednávek napříč produktovým portfoliem.
Kampaň je členěna do dvou částí. Jedna z nich se zabývá získáváním nových zákazníků pro produkty plynových kotlů a tepelných čerpadel. Druhá část má za cíl zvýšit povědomí o celkovém vytápění s napojením na značku Protherm jako možného řešitele všech otázek a problémů.
Struktura kampaní v používaných reklamních platformách Google Ads a Sklik je velice rozmanitá. Snažíme se smysluplně využívat všechny možnosti, které tyto nástroje nabízejí - od Performance MAX kampaní až po tvorbu publik potenciálních zákazníků (Look-a-like) z ověřených interních klientských dat. Kampaně jsou velice dynamické a pravidelně tedy dochází ke změnám rozdělení rozpočtu mezi nástroji například v závislosti na geografii, či dle aktuálních dat od servisních a obchodních týmů.