Podívejte se také na
Kurýr, kterého si zamilujete
Jejich revírem je celý svět a jejich tempo je vražedné. Jejich protivníci jsou kolony a neopatrní řidiči. Kurýři z EPS pracují ve dne v noci a jejich úkolem je doručit vaši zásilku bezpečně a pohotově.

Oživení a odolnost ČR
Plán reforem a investic České republiky na oživení ekonomiky po pandemii koronaviru a na zelenou a digitální transformaci. Komunikace stěžejních pilířů plánu primárně prostřednictvím sociálních sítí.

Cava není Káva
Začali jsme se starat o kompletní komunikaci a propagaci wine baru na sociálních sítích. Postupem jsme přidali i výkonnosntní kampaně pro eshop. A teď? Suplujeme interní tým a staráme se o kompletní marketing jako partneři.

Thajsko je ráj a Češi to už ví
Zábavná práce se zábavným tématem. Naším úkolem bylo převzít kompletní komunikaci a propagaci na sociálních sítí a udělat pro Čechy z Thajska perfektního místo pro dovolenou. A hlavně je seznámit s tamní kulturou a zvyklostmi, které mohou díky našim radám a tipům zažít na vlastní kůži.

Zvyšte přímé rezervace
Staráme se o komunikaci na blogu a na sociálních sítích a spravujeme online kampaně v různých platformách podle nastavené strategie. Cílem kampaní je zisk leadu a podpora obchodního oddělení klienta. A udělat z Bookola dominatní značku ve svém segmentu.

Perfektní lázeňské služby
Vyhlášený karlovarský hotel svým komfortem a lečebnými procedúrami, které zaštiťuje MUDR. Milada Sárová. Dlouhodobá spolupráce začala komunikací na sociálních sítích, novým webem a pokračovala na řízení digitálních kampaní pro český, německý a ruský trh.

Ty správné školky pro Vaše děti
Segment soukromých školek je extrémně konkurenční prostředí. Pro Maxíka jsme připravili digtiální strategii, která posiluje celý brand a pomáhá s propagací jednotlivých školek v jejich lokalitě. Používáme k tomu PPC kampaně v kombinaci se sociálními sítěmi a dlouhodobou optimalizací webu.

Opravdu lepší úklid vašich kanceláří
Zajímavý a extrémně konkureční segment uklidových služeb. Cílem bylo získání leadu za nízkou cenu, jelikož konverzní poměr u podobných služeb je velmi nízký. Šli jsme cestou optimalizace webu a posílení pozic klíčových slov na nejvíce konverzní témata. Do toho pomáhe s menšími kampaněmi na sociálních sítích.
