Orea Hotels je největší český hotelový řetězec obsahující hotely a resorty různých velikostí po celé České republice. V současné době jej tvoří 13 hotelů v těch nejatraktivnějších lokalitách.
Zajistit dlouhodobý nárůst přímých rezervací přes webové stránky všech hotelů patřící pod značku Orea. Další důležitá KPI’s byla návratnosti investic (ROI) a celková výše tržeb z kampaní (onlinu).
Performance strategie
Stratgie byla postavená především na komunikaci speciálních nabídek a lokality hotelů.
Hlavní výkonnostní kanál byl Google s doplňkem Youtube a Facebook kampaní.
Online kampaně
Pro online kampaně jsme využívali různé ptaformy - Google Ads, Youtube, Sklik, Facebook, Instagram. Kromě pravidelných kampaní jsme připravovali i jednorázové kampaně pro horské nebo lázeňské hotely.
Ecommerce konzutlace
Vzájemná spolupráce fungovala na partnerské bázi. Klient stanovil cíle a očekávání, my připravili návrhy a způsob řešení.
Spolupráce se časem rozšířila o další aktivity - Datová analytika & Ecommerce konzultace, kde jsme hledali způsoby a nástroje pro zvyšování tržeb.
Naše spolupráce s Orea Hotels & Resorts
K online kampaním pro Českou republiku jsme postupně přidávali další státy. Přibyla webová analytika, ecommerce konzultace a pravidelné společné follow-upy k jednotlivým částem digitální strategie.
- 2017 - 2020
- Přes 7 000 vytvořených rezervací
- Celkový počet návštěv z kampaní
- Průměrná návratnost investic z kampaní byla 25 - 40”