Český výrobce kvalitních kotlů na tuhá paliva, plynových litinových kotlů, kondenzačních kotlů a radiátorů. Tradice firmy sahá až do roku 1888.
Hlavním cílem naší spolupráce byla primárně podpora nového produktu U22 Economy a výhod litinového kotle. Sekundární cíl byl podpora brandu mezi cílovou skupinou.
Digitální strategie
Na podporu prodeje produktu jsme zvolili vyhledávací kampaně Google Ads a Sklik a reklamu na sociálních sítích. Kolem hlavních kampaní jsme postavili displayovou část v obsahové sítí Google a Seznam. V první fázi kampaní jsme využívali i Youtube a RTB reklamu.
Banery
Klíčový vizuál vycházel z úspěšného návrhu, který byl použit na polském trhu. Vše jsme rozpracovali do rozměrů pro display reklamu a přidali motion varinaty, které jsme využivali na sociálních stích a youtube.
Online kampaně
Kampaň byla určena pro český i slovenský trh. Větší část rozpočtu byla určena pro vizuální formy reklamy pro Facebook, Youtube a Google Ads. Další část rozpočtu byla použita na RTB v menších specializovaných médiích.
Použité nástroje
- Sklik
- Google ads
- Youtube
- Facebook Ads
Výsledky kampaně
Kampaně společně s dalšími aktivitami měly úspěch. Předčili jsme klientova očekávání. Produkt U22 Economy se stal hitem mezi cílovou skupinou a přispěl k nadprůměrným obchodním výsledkům.
Naše spolupráce s Viadrusem
Po úspěchu s U22 Economy jsme začali spolupracovat na kampaních pro další produkty a pomáhat i s výkonnostní reklamou pro Viadrus eshop.
- Rok 2019
- Přes 25 000 návštev webové stránky
- Zvýšení prodeje produktu o několik desítek procent