DigitalCreativeBoost
Kontaktovat
Orea Hotels

Výkonnostní kampaně
pro největší českou
síť hotelů

O klientovi

Orea Hotels je největší český hotelový řetězec obsahující hotely a resorty různých velikostí po celé České republice. V současné době jej tvoří 13 hotelů v těch nejatraktivnějších lokalitách.

Náš cíl

Zajistit dlouhodobý nárůst přímých rezervací přes webové stránky všech hotelů patřící pod značku Orea. Další důležitá KPI’s byla návratnosti investic (ROI) a celková výše tržeb z kampaní (onlinu).

Performance strategie

Pro systém jsme vytvořili logo, s cílem odlišit aplikaci (systém) a název firmy.

Jako jednu z prvních věcí jsme připravili nové logo pro firemní systém a aplikaci „Moje Green Ways“.

Online kampaně

Pro online kampaně jsme využivali různé ptaformy - Google Ads, Youtube, Sklik, Facebook, Instagram. Kromě pravidelných kampaní jsme připravovali i jednorázové kampaně pro horské nebo lázeňské hotely

87%
Nárůst konverzí
meziročně
112 k
Roční návštěvnost
z Google kampaní
3,5 %
Průměrné PNO
Z kampaní
Google Ads
Google Ads
Google Analytics
Google Analytics
Youtube
Youtube
FacebookFacebook
Instagram
Instagram
Heureka
Heureka

Ecommerce konzutlace

Vzájemná spolupráce fungovala na partnerské bázi. Klient stanovil cíle a očekávání, my připravili návrhy a způsob řešení.

Spolupráce se časem rozšířila o další aktivity - Datová analytika & Ecommerce konzultace & Digitální strategie.

Naše spolupráce s Orea Hotels & Resorts

K online kampaním pro Českou republiku jsme postupně přidávali další státy. Přibyla webová analytika, ecommerce konzultace a pravidelné společné follow-upy k jednotlivým částem digitální strategie.

  1. 2017 - 2020
  2. Přes 7 000 vytvořených rezervací
  3. Celkový počet návštěv z kampaní
  4. Průměrná návratnost investic z kampaní byla 25 - 40”