Orea Hotels je největší český hotelový řetězec obsahující hotely a resorty různých velikostí po celé České republice. V současné době jej tvoří 13 hotelů v těch nejatraktivnějších lokalitách.
Zajistit dlouhodobý nárůst přímých rezervací přes webové stránky všech hotelů patřící pod značku Orea. Další důležitá KPI’s byla návratnosti investic (ROI) a celková výše tržeb z kampaní (onlinu).
Performance strategie
Stratgie byla postavená především na komunikaci speciálních nabídek a lokality hotelů.
Hlavní výkonnostní kanál byl Google s doplňkem Youtube a Facebook kampaní.
![Orea-Cisla-A.png](/userfiles/thumbs/6/orea-cisla-a_15900719431301_1748x2616_ttt_90.png?v=2405ec69287210a3)
![Orea-Cisla-B.png](/userfiles/thumbs/b/orea-cisla-b_15900719397966_1748x2616_ttt_90.png?v=7045ec69283c2a6a)
![Orea-Uvod-2.png](/userfiles/thumbs/a/orea-uvod-2_15900724066988_1920x1200_ttt_90.png?v=1395ec69456ac8a2)
Online kampaně
Pro online kampaně jsme využívali různé ptaformy - Google Ads, Youtube, Sklik, Facebook, Instagram. Kromě pravidelných kampaní jsme připravovali i jednorázové kampaně pro horské nebo lázeňské hotely.
![Orea-Uvod3.png](/userfiles/thumbs/c/orea-uvod3_15900735319173_1920x1200_ttt_90.png?v=7315ec698bbe188d)
Ecommerce konzutlace
Vzájemná spolupráce fungovala na partnerské bázi. Klient stanovil cíle a očekávání, my připravili návrhy a způsob řešení.
Spolupráce se časem rozšířila o další aktivity - Datová analytika & Ecommerce konzultace, kde jsme hledali způsoby a nástroje pro zvyšování tržeb.
![Orea-Stromy.png](/userfiles/thumbs/0/orea-stromy_15900739059107_1748x700_ttt_90.png?v=2395ec69a31dee25)
Naše spolupráce s Orea Hotels & Resorts
K online kampaním pro Českou republiku jsme postupně přidávali další státy. Přibyla webová analytika, ecommerce konzultace a pravidelné společné follow-upy k jednotlivým částem digitální strategie.
- 2017 - 2020
- Přes 7 000 vytvořených rezervací
- Celkový počet návštěv z kampaní
- Průměrná návratnost investic z kampaní byla 25 - 40”