Značka Vaillant je světovým lídrem na trhu v oblasti topné, ventilační a klimatizační techniky.
Naším společným cílem daným z části německou centrálou klienta a požadavky české pobočky, bylo posílení brandu. Dosáhnout maximálního dosahu a engagementu na sociálních sítích.
Strategie
Na základě cílových skupin jsme připravili jednotlivé komunikační kanály a jejich obsah. Cílem bylo dostat klienta do širšího povědomí nejen relevantních zákazníků, ale také techniků a ostatních lidí z oboru.
Sociálně sítě
Správa a vedení profilů na Facebooku probíhá ve vzájemné kooperaci, naší prací je vytváření obsahu a community management pro Facebook.
Kampaň WHY WAIT
V rámci kampaně WHY WAIT aneb proč čekat jsme komunikovali převážně téma udržitelnosti a ekologického bydlení. Kromě propagovaných videí jsme připravili i sérii příspěvků, podporujících video kampaň. Některé příspěvky byly připravené německou centrálou a naším úkolem bylo je pouze přetransformovat pro české publikum. V létě jsme propagovali příspěvky podporující udržitelné cestování s tipy, jak šetřit planetu na cestách.
Jelikož symbolem značky Vaillant je zajíc, vytvořili jsme ve spolupráci s německou centrálou AR filtr pro FB. K nahrání filtru do FB jsme využili jeho správce filtrů Spark AR Hub. O Velikonocích jsme potom podpořili vydání placenou propagací a filtr tak obletěl fanoušky Vaillantu.
Jaké typy kampaní používáme
Využíváme veškerou dostupnou paletu různých nastavení a typů kampaní od vyhledávacích, dynamických, produktových až display kampaní.
Jaké nástroje používáme
- Spark AR Hub
- Zoomsphere
Online kampaně
Dlouhodobá spolupráce se v roce 2023 dále rozšířila i o výkonnostní kampaně, jejichž cílem je získat předem stanovený počet objednávek napříč produktovým portfoliem.
Kampaň je členěna do dvou částí. Jedna z nich se zabývá získáváním nových zákazníků pro produkty plynových kotlů a tepelných čerpadel. Druhá část má za cíl zvýšit povědomí o celkovém vytápění s napojením na značku Vaillant jako možného řešitele všech otázek a problémů.
Struktura kampaní v používaných reklamních platformách Google Ads a Sklik je velice rozmanitá. Snažíme se smysluplně využívat všechny možnosti, které tyto nástroje nabízejí - od Performance MAX kampaní až po tvorbu publik potenciálních zákazníků (Look-a-like) z ověřených interních klientských dat. Kampaně jsou velice dynamické a pravidelně tedy dochází ke změnám rozdělení rozpočtu mezi nástroji například v závislosti na geografii, či dle aktuálních dat od servisních a obchodních týmů.