Představení projektu
S Dafitem jsme vstoupili do online světa. Připravili jsme nový eshop, vytvořili novou vizuální identitu a nastavili marketingovou strategii.
Dafit je dlouholetá stálice v oboru sportovní výživy s 20 letou historií, největším velkoobchodem s nejvíce kamennými pobočkami v ČR. Donedávna ale bez vlastního online prodeje a komunikace, která je v dnešní době nutností.
V krátkém čase vytvořit vlastní eshop s napojením na Pohodu a skladové procesy. Připravit kompletní vizuální identitu a připravit marketingovou strategii včetně online komunikace a kampaní.
Strategie
Společně s klientem jsme připravili hlavní rysy nové značky, klíčové produkty a kategorie, cílové skupiny a jejich chování, věrnostní program a na to naváznou komunikaci a marketingové kampaně.
Před startem eshopu jsme museli o změně dát vědět zákazníkům z retailu. Využili jsme kombinaci PR nástrojů, informačních newsletterů a sms zpráv.
Vizuální styl
Ústředním motivem jsou postavy vyobrazené při sportovní aktivitě. Jejich následné prolnutí do písmene D, které je tvořené vrstvou s výplní a tenkým tahem, dotváří celkový pocit pohybu. Vizuální styl používá černo-oranžovou barevnost, která odráží zápal a výkon při sportu.
Napříč vizuální komunikací je kladen důraz na výraznou typografii a její následné prolnutí se sportovcem nebo inzerovaným produktem.
Potřebujete také vyladit Vaši vizuální komunikaci?
Webové stránky
Celé řešení je postaveno na našem Logic Shopu a jeho jednotlivých modulech, které jsme pro klienta upravili na míru jeho procesům a potřebám.
Nejdůležitějším krokem bylo propojení CMS se systémem Pohoda, která funguje jako mozek všech operací (sklady, faktury, generování kategorií a produktů, bodový systém, xml a dalších věcí).
Zákaznická zóna
Zákazníci mají možnost vidět své minulé objednávky, faktury a aktuální stav svého věrnostního bodové konta, ze kterého čerpají slevy.
Kampaně
Online kampaně jsou zaměřené především na výkon a na podporu značky. K propagaci využíváme různé platformy od Google Ads až po Adform.
Propojujeme data různých online kanálů
K maximálně výkonným kampaním je nutné znát velké množství dat a umět s nimi pracovat. Využíváme náš interní framework, kde kombinujeme výstupy z různých nástrojů, na základě kterých stavíme mikrostrategie pro kampaně na další období.
Použité nástroje
- Google Analytics
- Google Ads
- Facebook Insights
- Facebook Ads
- Sklik
Chcete marketingově podpořit i Vaši značku?
Komunikace
Vytvořili jsme komunikační strategii podporující byznysové cíle klienta a dlouhodobý rozvoj značky v různých cílových skupinách. Mezi hlavní komunikační nástroje se zařadily Facebook, Instagram, Newslettery a vlastní blog s podporou externí redakce specialistů a vybraných influencerů.
Sociální sítě
V počátku sociální sítě sloužily k ukázce klíčových produktů z e-shopové nabídky, postupem času jsme chtěli do profilů dostat více zábavy a interaktivity a vznikly tak fitness slovník, srovnání produktů a edukační videa o jednotlivých produktech. Součástí zábavy jsou i soutěže, které marketingově využíváme hlavně pro sběr informací a následně z těchto dat tvoříme mikrostrategie pro kampaně.
Newslettery
Newslettery patří mezi klíčové komunikační pilíře se zákazníky Dafitu. Tvoříme kombinace prodejních a informativních emailových kampaní, které segmentujeme podle zákaznických preferencí a nákupního chování.
Blog
Tvorba obsahu do komunikačních kanálů, retence publika, inspirace pro zákazníky. To jsou hlavní body, proč blog vůbec vznikl a aktuálně hraje velmi důležitou roli v celém marketingovém mixu.